Ερωτηματολόγιο για την προτεινόμενη θεματική του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση: ΠΡΑΣΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ο 5oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση σχεδιάζουμε να επικεντρωθεί στην Πράσινη Οικονομία και Ανάπτυξη (Green Economy/ Green Growth). Σε αυτό το πλαίσιο θα θέλαμε τη γνώμη σας,
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετοχής στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής ανοιχτών τεχνολογιών
Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) σε συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση διοργανώνουν τα παρακάτω εξ αποστάσεως σεμινάρια: Αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής ανοιχτών τεχνολογιών στο Νηπιαγωγείο
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επιμορφωτές εκπαιδευτικής ρομποτικής ανοιχτών τεχνολογιών
Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) σε συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση καλεί επιμορφωτές να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τα παρακάτω εξ αποστάσεως σεμινάρια: Αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής ανοιχτών
Θερινός Διαγωνισμός για εκπαιδευτικούς «Φέρνοντας τις μεγάλες ερευνητικές υποδομές της Φυσικής στην οθόνη μας»
Ο διαγωνισμός έχει σαν στόχο να σας φέρει σε επαφή με την αιχμή της έρευνας στους τομείς της Αστρονομίας Βαρυτικών Κυμάτων, της Φυσικής Υψηλών Ενεργειών,
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Scientix για την εκπαίδευση STEM – 23, 24 και 25 Σεπτεμβρίου 2022
Το 3ο Πανελλήνιο ΣυνεδρίουScientix διοργανώνεται από τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών ΕΕΛΛΑΚ και το European Schoolnet (μια κοινοπραξία τριάντα υπουργείων παιδείας με έδρα τις Βρυξέλλες) και
Ημερίδα 9/4/22 | Διδάσκω στον 21ο Αιώνα με σύγχρονα Εργαλεία & Μεθόδους: 400+ σενάρια στο LAMS για τη Διδασκαλία της Πληροφορικής σε Δημοτικό, Γυμνάσιο, ΓΕΛ & ΕΠΑΛ
ΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ για το LAMS Σύγχρονα εκπαιδευτικά μοντέλα, στρατηγικές διδασκαλίας, μεθόδοι, τεχνικές και προηγμένα εργαλεία μαθησιακής τεχνολογίας Διδάσκω στον 21ο Αιώνα με σύγχρονα Εργαλεία & Μεθόδους 400+ σενάρια