Ξεκίνησε ο 5ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Κάλεσμα για συμμετοχή
Η Οργανωτική επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών, ανακοινώνει την έναρξη του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (https://openedtech.ellak.gr) και καλεί όσες ομάδες ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι
Διαγωνισμός Ανοιχτού Κώδικα – OpenStreetMap
Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα για Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (OSS4SDGs) – Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες”: https://urldefense.com/v3/__https:/ideas.unite.un.org/sdg11/Page/Overview__;!!DOxrgLBm!DYdEDHJuSVtJMqaCD_noH0CunjMVZN9gWC5JmZ_Wa8xhgKAUKePuAaO9_1quPVZn1tdGGyav70rXWFa-xHmFch-blT_h9t9fB7bLLqZBimY$ Η επιλεγμένη κοινότητα ανοιχτού κώδικα είναι το OpenStreetMap (OSM), καθώς η πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα χρησιμοποιείται
Πρόγραμμα 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου Scientix για την εκπαίδευση STEM
Το 3o Πανελλήνιο Συνέδριο Scientix για την εκπαίδευση STEM θα πραγματοποιηθεί στις 23, 24 και 25 Σεπτεμβρίου 2022 στο Ε.Μ.Π. στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου, με δυνατότητα φυσικής παρουσίας
Παρατείνεται μέχρι τις 10 Αυγούστου 2022 η προθεσμία υποβολής εισηγήσεων για το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο του Scientix
Η συντονιστική επιτροπή του 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου Scientix, ανακοινώνει ότι η τελική ημερομηνία υποβολής εισηγήσεων είναι η 10η Αυγούστου 2022. Οι υποψήφιοι εισηγητές καλούνται να υποβάλλουν το
Ερωτηματολόγιο για την προτεινόμενη θεματική του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση: ΠΡΑΣΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ο 5oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση σχεδιάζουμε να επικεντρωθεί στην Πράσινη Οικονομία και Ανάπτυξη (Green Economy/ Green Growth). Σε αυτό το πλαίσιο θα θέλαμε τη γνώμη σας,
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετοχής στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής ανοιχτών τεχνολογιών
Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) σε συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση διοργανώνουν τα παρακάτω εξ αποστάσεως σεμινάρια: Αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής ανοιχτών τεχνολογιών στο Νηπιαγωγείο